امی (EMI)! برایم شعر بگو و آهنگ بساز !

به قلم : امیرحسین صبورطینت   امی، نام یک نرم افزار شاعر و آهنگساز است که موسیقیدانی به نام “کوپ” (استاد موسیقی دانشگاه کالیفرنیا )، اختراع کرد. در سالهای پایانی دهه 90 در یک آزمایش جالب در جشنواره موسیقی دانشگاه اورگان، آهنگ هایی از یوهان سپاستیان باخ (آهنگساز معروف)، لارسون (موسیقیدان)، و EMI (ربات شاعر اطلاعت بیشتر دربارهامی (EMI)! برایم شعر بگو و آهنگ بساز ![…]

هوش مصنوعی و مشاغل

گوگل جان من دلم چه می خواهد ؟ به قلم: امیرحسین صبورطینت به نظر می رسد اهمیت و شاید زنگ خطر کاربردهای آتی هوش مصنوعی و ربات ها هنوز برای خیلی از ما درک نشده است ! شاید بتوان گفت که هیچ شغلی حتی مثلا “روانشناسی بالینی یا خانواده” که با حالات احساسی عمیق انسانها اطلاعت بیشتر دربارههوش مصنوعی و مشاغل[…]

طرح توسعه فردی (IDP) (بخش دوم: الگو)

نویسنده: امیرحسین صبورطینت   برای نوشتن و تنظیم یک برنامه توسعه فردی، نگاه کلان بر فرایند کلی تنظیم IDP و نیز آشنایی با چند نمونه از الگوها (Samples) می تواند مفید باشد. به طور معمول نوشتن یک برنامه توسعه فردی PDP یا IDP دارای 5 مرحله است که همه این مراحل برای آن که به اطلاعت بیشتر دربارهطرح توسعه فردی (IDP) (بخش دوم: الگو)[…]

طرح توسعه فردی (IDP) – بخش اول

گردآوری و تنظیم: امیرحسین صبورطینت   طراحی و تنظیم طرح های توسعه فردی (IDP) که مخفف واژه Individual Development Plan است می تواند مکمل مناسبی برای سیستم ارزیابی عملکرد نیروی انسانی در شرکتها باشد. توسعه فردی و یا توسعه شغلی وحرفه ای یک فرآیند مستمر در خصوص ارزیابی نیازهای توسعه ای هر فرد و برنامه اطلاعت بیشتر دربارهطرح توسعه فردی (IDP) – بخش اول[…]

  بخش سیزدهم

بسته کارگاه‌های ISO   کارگاه آشنایی با ISO 9001-2015 سرفصل‌های کلی: اصول و مبانی کیفیت مروری بر اصول مدیریت کیفیت و تغییرات آن در ویرایش جدید (تغییر 8 اصل به 7 فصل ) مروری بر واژگان و تعاریف جدید بر اساس استاندارد ISO9000:2015 مروری بر رویکرد مبتنی بر ریسک و جایگاه آن در ویرایش جدید مروری بر اطلاعت بیشتر درباره  بخش سیزدهم[…]

بخش دوازدهم

بسته کارگاه‌های تعالی سازمانی     کارگاه آموزشی آشنایی با خودارزیابی تعالی سازمانی   هدف: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنا نمودن مخاطبین با ویژگی‌های الگوی تعالی سازمانی مبتنی بر جایزه ملی تعالی سازمانی می‌باشد. در این کارگاه، مخاطب با مفاهیم بنیادین و ارزش‌های موجود در سازمان‌های متعالی، روش‌های خودارزیابی بر اساس مدل تعالی سازمانی، اطلاعت بیشتر دربارهبخش دوازدهم[…]

بخش یازدهم

بسته کارگاه‌های مدیریت و بهبود فرآیندها   کارگاه آموزشي مدیریت و بهبود فرایندها و خلق ارزش برای سازمان‌ها   هدف کارگاه: معرفی مبانی و اصول مدیریت و بهبود فرآیندها، معرفی الگوهای فرایندی و مدل بلوغ فرایندی و روش های خلق ارزش برای سازمان با استفاده از مدیریت و بهبود فرایندها محتواي کارگاه: هدف و مزایای اطلاعت بیشتر دربارهبخش یازدهم[…]

بخش دهم

بسته کارگاه‌های مدیریت ریسک   کارگاه آموزشي مدیریت ریسک و خلق ارزش برای سازمان‌ها   هدف: مدیریت ریسک یکی از ابزارهای لازم برای مدیریت در فضای رقابتی سازمان‌هاست که کمتر به آن توجه می شود. مدیریت ریسک با معرفی ابزارها و روش های لازم، نگاه  تازهای را به مدیران و کارشناسان شرکت ها ارائه می اطلاعت بیشتر دربارهبخش دهم[…]

بخش نهم

بسته کارگاه‌های مدیریت دانش     آشنایی با مفاهیم، مدل‌ها و ابزارهای مدیریت دانش   هدف: درک ضرورت و اهمیت پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان آشنایی با مفاهیم پایه سرمایه فکری و مدیریت دانش آشنایی با چارچوب‌های کاری و زیرساخت‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان شناخت کاربردهای مدیریت دانش در سازمان محتوای کارگاه: (شامل سرفصل اطلاعت بیشتر دربارهبخش نهم[…]

بخش هشتم

بسته کارگاه‌های بازاریابی   پژوهش های بازاریابی کمی با استفاده از IBM modeler ، SPSS و SAS JMP پژوهش های بازاریابی کیفی با استفاده از نرم افزارهای Atlas.ti و MaxQDA مدیریت بازاریابی   هدف: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی مدیران با مفاهیم بازاریابی ، افزایش مهارتهای تحلیل بازار،  آشنایی با آمیخته بازاریابی محصولات و اطلاعت بیشتر دربارهبخش هشتم[…]